Dilluns, 11 De Desembre De 2017
Carretera de la Vall d'Aran, 55, Llavorsí - 25595 Telèfon: 973622008 Fax: 973622402
ajuntament@llavorsi.cat

13/12/2006

NORMES SUBSIDIÀRIES DE PLANEJAMENT URBANÍSTIC

A Ajuntament/Ordenances trobareu el text de les Normes Subsidiàries de Planejament Urbanístic de Llavorsí desglosat en capítols així com els plànols d'ordenació del poble de Llavorsí (Sud i Nord) i de cada un dels nuclis agregats del municipi.

També trobareu un apartat amb la simbologia per interpretar correctament aquests plànols.

Disculpeu la necessitat tècnica de fer aquesta publicació de forma tan desglosada i esperem que us sigui útil.

Aquestes Normes van ser aprovades definitivament per la Comissió d'Urbanisme de Lleida en data 19 de desembre de 1996 i el text de la normativa també està publicat al BOP de Lleida núm. 8, de 17-01-1998

En diferents apartats troba´reu també les modificacions puntuals i  correccionns d'error que s'han anat fent posteriorment.

Finalment, també trobareu la documentació d'aquestes NSPU a la web del Registre de Planejament del DTS a: